zondag 1 april 2012

NFBO en RvV

1 april: de dag van "Vlaanderen mooiste"! Maar vooraleer in de zetel te ploffen en de Ronde van Vlaanderen te volgen (niet om de renners te zien maar wel de mooie streek vanwaar we afkomstig zijn) had ik nog een afspraak met de Natuur.Fotografen Brugs Ommeland (NFBO). We kwamen samen om 8.00u aan het kasteel in het park van Loppem. Bedoeling was de voorjaarsbloeiers te fotograferen. Gewapend met een 180mm macro lens ging ik op zoek naar een geschikte lokatie om dé foto te maken. Maar dit onderwerp ligt mij zo niet en de lage temperatuur hielp me ook niet. 'k Had koude handen. Dit zijn enkele foto's die ik die morgen maakte.







Toekomende vrijdag zal ik deze presenteren aan de collega's. 'k Ben nieuwsgierig naar hun commentaren. Ik eindigde mijn wandeling met een macro-opname van bekertjesmos. 'k Moest immers tijdig thuis zijn want ons bezoek zat te wachten om een lekker potje te koken.



's Namiddags tijdens de uitzending van de RvV viel ik in slaap ... maar na de aankomst deden we toch nog een lange wandelen over het strand en terug door de duinen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten