donderdag 13 september 2012

Het Rood Klooster in Oudergem

Gisteren ben ik gaan wandelen in het park van het Rood Klooster - beter bekend als Rouge Cloître - in Oudergem. Op de verschillende vijvers was het eerder stil. Wat verder in het bos waren het vooral de kleine vogeltjes en de eekhoorns die druk bezig waren met het zoeken naar voedsel.

Op het brugje achteraan het park kon ik met wat geduld een koolmees, een boomklever, een aalscholver fotograferen. Deze laatste kon al mijn naam schrijven!







Maar het meeste plezier had ik bij het bekijken van de Siberische grondeekhoorns.



Ze waren zo druk bezig dat ze geen aandacht hadden voor mij terwijl ik ze filmde met mijn fototoestel! Het volstaat momenteel een semi-professioneel fototoestel te hebben om er mooie natuurfilms mee te maken. Het bewijs? Klik hier maar even! Veel kijkgenot!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten