maandag 22 juli 2013

Volle maan

Vandaag was ik afgesproken met M. om samen te gaan vogelen. Na een rit door de Lage Moeren van Meetkerke - waar niets te zien was - reden we naar Wenduine, ik zou haar de nieuwe Eendenkooi tonen (zie mijn blog van 10/07 hieronder). Ze was verrukt van zovele vogels te zien. Maar gaf me gelijk: door de meeste gaten kon zij niet kijken wegens te klein en ze vond juist één kijkgat dat nog enigszins doenbaar was. Wij telden de aanwezige vogels, zij zou die dan inbrengen op waarnemingen.be.

Van de ganse dag nam ik slechts één foto. Op mijn terugweg - na nog een glaasje gedronken te hebben met M. en P. - zag ik plots een vogel zitten op een paal. Een slanke gestalte met een toch wel bleke kop. Pas thuis zag ik wat het was: een buizerd.

's Avonds zag ik een prachtige volle maan. Ik kon me niet inhouden ...


Buizerd

Volle maan

Volle maan

Please click on the images for a larger view!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten