vrijdag 30 augustus 2013

Baai van Heist - Noordede

Het was nog donker toen ik deze morgen ons huisje verliet. Ik reed naar Heist om in de baai aldaar te zoeken naar vogeltjes die daar wellicht 's nachts waren aangekomen. Vooraf nam ik eerst nog wat foto's van de opkomende zon en ik deed daarna een wandeling tot op het strand. Op 3 paapjes na zag ik geen vogeltjes!

De Baai van Heist

Sunrise

Heist wordt wakker

Dan maar naar het strand van Zeebrugge Bad. Ik wandelde over het strand naar ... een vijftal kanoeten. Rustig kon ik ze benaderen en enkele foto's nemen vooraleer ze opvlogen om zich wat verder neer te zetten.

Strand Zeebrugge Bad

Kanoetstrandlopers vliegen op

In de namiddag deed ik de Noordede aan. In een doodlopend landwegje kon ik de drie onderstaande beelden schieten.

Roodborsttapuit (juv)

Putter

Roodborsttapuit


Please click on the images for a larger view!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten