maandag 20 oktober 2014

Dolce far niente

Na drie dagen rondgereden te hebben in een safaribusje konden wat rust ten zeerste appreciƫren.

Ik was wel - zoals meestal - matinaal en ging dus nog voor het ontbijt even kijken op het strand aan de Indische oceaan. Wat ik daar zag kan je hieronder zien.

Grote Zilverreiger


Zee-egels

Woestijnplevier

Na het ontbijt gingen we naar het strand waar we 2 strandzetels inpalmden voor de ganse dag om er te genieten van het aangename weer. Een drankje ontbrak niet en met mijn telelens nam ik enkele foto's van voorbijgangers of toeristen op het strand.






Het spreekt vanzelf dat ik ook een groot aantal foto's nam van de mooie tuin met de zwembaden trapsgewijs gebouwd tot aan het strand.








Please click on the image for a larger view!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten