maandag 21 juli 2014

Nationale feestdag

Op deze heugelijk dag (althans voor zij die nu juist één jaar hun job uitoefenen) had ik 's morgenvroeg in de Uitkerkse Polder een leuke ontmoeting. Een jonge vos was zo nieuwsgierig dat hij tot op 1 meter van mij kwam. Veel te dicht om foto's te kunnen nemen, ik stond daar met mijn 500mm! Ik probeerde zo stil mogelijk te blijven staan en kon toen ie weg wandelde toch nog onderstaande foto nemen.


Na nog even gekeken te hebben in de vogelkijkhut achter Groenwaecke -  er zat niets op de plas aldaar - bezocht ik ook nog de twee andere hutten. Daar had ik meer geluk. Kijk maar even naar de bloemlezing hieronder!

Zwarte ruiter

Groenpootruiter

Grutto

Kemphaan

Kluut

Lepelaars

Watersnip

Witgat

Steltkluut

Kleine karekiet

Rietzanger

Please click on the image for a larger view!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten