donderdag 1 december 2011

En nu de natuur in ...

Op 1 december 2011 werd ik ambtshalve op pensioen gesteld na een carrière van meer dan 40 jaar. Eindelijk vrij! Geen wekker meer 's morgens, geen files meer in Brussel, niet meer als sardientjes samengepakt staan in de metro, geen baas meer die je toch meestal niet ziet zitten als hij binnenkomt, niet meer naar beneden om een sigaretje te roken, geen broodje meer s' middags, geen verslag meer op te maken van een ellenlange vergadering, geen late thuiskomsten meer, geen ...

Wat wel spijtig is, is het feit dat ik Carine, mijn lieve collega waarmee ik tientallen jaren alles deelde, zal missen. Dank je Carine voor alles! Nu zijn we weliswaar geen collega's meer maar worden we daarentegen echte vrienden!



VRIJ, eindelijk vrij, leven zoals mijn lichaam het me laat voelen, opstaan wanneer ik wil, slapen gaan wanneer ik moe ben! En tussendoor ...

BUITEN, buiten in de natuur waar "A WONDERFUL WORLD" op me wacht. En dat dit zo is, zal ik jullie bewijzen aan de hand van foto's. Jullie zullen hier op regelmatige tijdtippen kunnen meegenieten van al dat moois ... zoals ik het zie, zoals ik het ervaar en dan vastleg door mijn camera.

Veel lees- en kijkplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten